Årets julegavetips, til den som har det meste...?

Postet av Kopervik Idrettslag den 15. Des 2023

Årets kuleste Julegavetips til personen som har "alt"? Se her!

Adventstiden er allerede godt i gang, men kanskje har du fortsatt noen Julegaver som gjenstår, og kanskje til noen du rett og slett ikke vet hva du skal gi?

Hva gir man så til dem som har det meste? En murstein på Kopervik Idrettslag sin støttevegg kanskje?:-)

Vi har siden etableringen av veggen solgt nærmere 200 mursteiner, men det er fortsatt plass til flere. Vi lanserer derfor murstein som også dette årets beste og kuleste Julegave til den som har det meste, men og har et hjerte som banker for KIL.

Mursteinene er laget av akrylplater og henges opp på veggen på klubbhuset etterhvert som vi får inn bestillinger. Man kan velge hvilket navn som skal stå på. Dette er en pen, varig og synlig julegave, hvor man og støtter idrettslaget - vinn vinn rett og slett!

Er dette gavetipset noe for deg, kan murstein kjøpes via vipps, på vippsnr 102953, eller man kan scanne QR-koden under. Innslagsprisen er kr 499 per murstein.

Om ønskelig kan Daglig Leder besøkes på Åsebøen for veiledning og hjelp. Husk å skrive i tekstfeltet i vipps, hvilket navn man ønsker på sin murstein.

Inntektene for støtteveggen går til å finansiere våre prosjekter og vårt KIL i 100-jubileum i 2024. I hele jubileumsåret vil det også være åpent for å kjøpe seg inn på vår støttevegg, det er bare arealet som begrenser hvor mange vi har plass til. Jo flere jo bedre (og kjekkere).

Vi i Kopervik Idrettslag vil ønske alle en fin og trivelig adventstid, ikke glem, juletresalget på Åsebøen er fullt i gang og vi har fortsatt trær tilgjengelig:-)