Medlemskontingent 2024

Postet av Kopervik Idrettslag den 4. Apr 2024

Kjære alle medlemmer av Kopervik Idrettslag

Medlemskontingenter for 2024 sendes ut idag. Den kommer fortrinnsvis på SMS og/eller epost, og kan betales i både i bank, nettbank eller via Vipps. Den er individuell per medlem og med egen kid-kode per faktura.

Medlemskontingent er en viktig inntektskilde for alle lag og foreninger. For å være et registrert og godkjent medlem av et lag eller en forening, er betalt kontingent en forutsetning. I tillegg er det viktig for at våre utøvere skal være forsikret. For fotballspillere mellom 8-19 år vil det og bli sendt ut treningsavgift for 2024.

Kopervik Idrettslag kan skilte med en av de rimeligste kontingentene, sammenlignet med andre idrettslag i distriktet. Den brukes til å ivareta drift og administrasjon av klubben, opprettholdelse av et godt tilbud for alle og et høyest mulig aktivitetsnivå.

I disse spennende tider vil den og være med å bidra til at vi kan tilby våre medlemmer og gjester et toppmoderne og velutstyrt anlegg innenfor alle våre idretter og aktiviteter.

Dersom noen har spørsmål i forhold til sin kontingent, ikke har mottatt, ikke lenger er medlem av idrettslaget, ønsker å bli medlem eller rett og slett bare ønsker å støtte via et støttemedlemskap, vennligst ta kontakt med Daglig Leder på dagligleder@kopervikidrettslag.no.

Ber og om at alle som mottar mail/sms fra Norges Idrettsforbund (NIF) med forespørsel om å validere sitt medlemsskap i Kopervik Idrettslag, gjør dette. Dette for at man skal få knyttet medlemsskap til virkelige personer. Det gjøres en gang per medlemsskap, per forening. Vi har nærmere 1650 medlemmer i klubben, og over 1500 har validert seg. Dette er MEGET bra, men strålende hvis vi klarer å få med resten og.

Ta kontakt også ved spørsmål rundt dette:-)

Styret i Kopervik Idrettslag og Daglig Leder