Nytt år og vi gjør klar for ny klubbdag på MX Sport Kopervik

Postet av Kopervik Idrettslag den 12. Mar 2024

Fotballsesongen 2024 nærmer seg med stormskritt, håndballsesongen ruller for fullt, det nærmer seg påske og turneringer kommer på løpende bånd på de fleste arenaer. Som vanlig er MX Sport Kopervik klar med åpne dører for at vi skal få komplettert utstyret vårt og være klar til treninger, kamper og turneringer. Nytt av året er at vi i samarbeid med Umbro har satt sammen en startutstyrspakke for våre unge håpefulle. Dette er et prøveprosjekt som vi håper faller i smak:-)

Onsdag 20.03 åpner MX Sport Kopervik dørene for våre medlemmer igjen.

Det blir som vanlig gode tilbud hele dagen, fra klokken 1000-1900.

Det blir 30% på alt av klubbutstyr, samt 20% på alle ordinære varer. Se og vedlagt klubbkolleksjon, medlemspris oppgitt er med 20% rabatt, prisene på klubbdag er altså 30% av veiledende pris. Legg som sagt merke til siste tilskudd i klubbkolleksjonen, en oppstartspakke for våre unge og lovende, til spesialpris!

Mangler du noe utstyr er klubbdagen en god dag å stikke innom MX Sport Kopervik.

Spre ordet til våre medlemmer og utøvere.

Velkommen til en sporty dag og en god handel hos MX Sport Kopervik.