Påskenyheter - Ny samarbeidspartner har signert!

Postet av Kopervik Idrettslag den 29. Mar 2024

Hvilken bedre måte å innlede påskehelgen på, enn å presentere en ny samarbeidspartner?

Det er en stor glede å kunne presentere Bygger'n Karmøy som ny samarbeidspartner på en meget spennende og gunstig avtale!

Bygger'n Karmøy, med tilhold på Bygnes har lenge vært en bedrift med lokal profil og tilhørighet som vi har hatt på blokka og hatt lyst til å innlede et samarbeid med, og nå er det endelig på plass:-)

Bygger'n Karmøy, som er Miljøfyrtårn sertifisert, her representert ved Daglig Leder og Proffselger Knut Simonsen (t.v.) og Daglig Leder i Kopervik Idrettslag, Anders Holgersen.

Avtalen vår med Bygger'n er av det spennende slaget for både idrettslaget, våre medlemmer og til og med familie av medlemmer. Kopervik Idrettslag har fått en egen medlemskonto som alle våre medlemmer kan benytte, det samme kan familie og venner av medlemmer gjøre. Ved å handle via denne kontoen, vil man få samme priser som de større selvbyggerkundene får, på toppen av det hele vil Kopervik Idrettslag få en kick-back på 2,5% av alt som blir handlet via denne kontoen ila året. Stor fordel for alle parter med andre ord, bare husk å få satt varene på medlemskonto når man handler:-)

Som ikke det var nok, Bygger'n Karmøy ønsker å tilby våre medlemmer å melde seg inn i Bygger'n Klubben hvor man kan få tilsendt tilbud på sesongvarer, skal man til med større prosjekter kan man opprette Bygger*n Kundekonto med de fordeler og priser som hører med. Skal man sette i gang større og mer kompliserte prosjekter kan Bygger'n tilby en kontaktperson til å rådgi og veilede gjennom hele prosessen.

Vi håper og tror at dette vil være et fruktbart og godt samarbeid for alle parter og at mange tar turen innom Bygger'n Karmøy, på Bygnes, dersom man skal til med større eller mindre prosjekter.

God påske ønskes til alle våre medlemmer fra Kopervik Idrettslag og Bygger'n Karmøy!