Årets siste klubbdag på MX Sport Kopervik - og mulighet til å tyvstarte på julepresangene:-D

Postet av Kopervik Idrettslag den 13. Nov 2023

Fotballsesongen 2023 er straks historie (kun KM-kamper gjenstår), håndballsesongen ruller for fullt, og like sikkert som hvert år, nærmer adventstiden seg med stormskritt. MX Sport Kopervik spiller oss gode ved å invitere til førjuls klubbdag og muligheten til å gjøre gode førjulskupp.

Tirsdag 21.11 åpner MX Sport Kopervik dørene for våre medlemmer igjen.

Det blir som vanlig gode tilbud hele dagen, fra klokken 1000-2000.

Det blir 30% på alt av klubbutstyr, samt 20% på alle ordinære varer. Se og vedlagt klubbkolleksjon, medlemspris oppgitt er med 20% rabatt, prisene på klubbdag er altså 30% av veiledende pris. Legg og merke til siste tilskudd i klubbkolleksjonen, en lenge etterlengtet KIL-hoodie!

Mangler du noe utstyr, eller vil komme tidlig i gang med julegavene, er klubbdagen en god dag å stikke innom MX Sport Kopervik.

Spre ordet til våre medlemmer og utøvere.

Velkommen til en sporty dag og en god handel hos MX Sport Kopervik.