Våre lokale samarbeidspartnere og støttespillere

Postet av Kopervik Idrettslag den 3. Nov 2023

Vi i Kopervik Idrettslag er så heldige at vi har mye engasjement og mange trygge støttespillere og samarbeidspartnere på laget. Flere av våre samarbeidspartnere er og svært lokale, noen så lokale at de gjennom mange år har vært involvert på trener- og lagledersiden, og flere har og vært og er involvert i andre frivillige styreverv. Under kommer en liten presentasjon av noen av dem, som har vært stabile og viktige støttespillere gjennom flere år allerede.

Badeva (tidligere Comfort) har vært samarbeidspartner i flere perioder og over flere år allerede, både med skiltreklame, men og tidligere som draktsponsor i KIL.  Denne bedriften er så lokal som man kan få det. De har riktignok butikk på Bygnes og Sundvegen, men innehaverne Grethe og Terje Olsen bor mer eller mindre på Åsebøen og sitter den dag idag i både verv og støttefunksjoner i Kopervik Idrettslag. Badeva har idag skiltreklame på alle våre arenaer, i tillegg til at de ofte er å finne med banenavn på vår tradisjonsrike Gla'Gris Cup.

Terje Olsen, som er en viktig sparringpartner for vår Markedsavdeling og Grethe Olsen som i flere år har vært og er Styremedlem i Hovedstyret i Kopervik Idrettslag

Bygnes Bygg er en annen av våre lokale og lojale støttespillere. Bygnes Bygg har vært på lag med Kopervik Idrettslag i mange år, og det må og nevnes at en av deres kontiunitetsbærere i bedriften, Roy Simonsen, har lang fartstid i blant annet Fotballavdelingen i KIL. Idag har han fortsatt verv som leder for vårt Aldermannslaug. Bygnes Bygg har utsalg både i Bygnesvegen, men og på Raglamyr. Vi er stolte og glad for å ha en slik støttespiller på laget vårt.

Automester - Kopervik Auto er siste lokalbedrift ut før helgen. Innehaver Trond Flatebø har vært en støttespiller i en årrekke. De fleste kjenner nok og igjen navnet umiddelbart, da det ALLTID er minst en Flatebø å finne på Åsebøen - hver eneste dag. Enten man leter på treningsfeltet blant trenere eller hos Aldermannslauget og Dugnadsgjengen, finner man en representant fra slektstreet. Her snakker vi vaskeekte KIL-patrioter med historie gjennom flere generasjoner. Trond og Automester - Kopervik Auto finner man som støttespiller med skilter på alle våre arenaer og det er vi svært takknemlige for.

Dette var et lite knippe av presentasjoner å ta med seg inn i helgen. Vi håper å kunne presentere enda flere i løpet av høsten og vinteren. Deres støtte betyr utrolig mye for vår mulighet til å tilby mye aktivitet med høy kvalitet til våre medlemmer. Vi har og tid og plass til flere, dersom man ser verdien og gleden av å være en del vårt stadig voksende idrettslag. Med nytt og ferdigstilt idrettsanlegg håper vi på enda mer vekst også i 2024.

Takk til alle våre støttespillere og samarbeidspartnere!