Er du klar for Gla'Gris Cup??

Postet av Kopervik Idrettslag den 25. Aug 2023

Under et døgn til årets største begivenhet og arrangement for vår barnefotballavdeling sparkes igang. Vi nærmer oss klare til avspark!

Godt over 120 lag påmeldt, over 180 kamper skal avvikles over to dager. Det meste er på plass, siste finpuss gjøres ikveld, før, under og etter at herrene tar imot Riska til seriekamp på Åsebøen Stadion. Møt gjerne opp for å bidra, få med deg en forhåpentligvis ny god kamp av vårt Senior Herrelag - og kanskje kveldsmaten kan inntas i kiosken og på en fredags kveld?:-)

Under ligger banekartene for Gla'Gris Cup for henholdsvis lørdag og søndag.

LØRDAG

SØNDAG

Viktig å merke seg at lørdag har vi ikke lov å parkere ved og bak Kiwi. Hovedparkering skal foregå på Åsebøen parkering ved Gamle Klubbhus, i tillegg til at det er godt parkeringsareal ved Stangeland Ungdomsskole. Søndag er Kiwi stengt, og det er litt mer fritt fram.

Vi er i tillegg kjempeheldige som har mange bedrifter i lokalmiljøet som er engasjerte og ønsker å bidra til god aktivitet for barn og unge. Flere av våre støttespillere og samarbeidspartnere har øremerket midler til barnefotballen gjennom å kjøpe eksempelvis banenavn, eller navn på grillkafèen.

Vi nevner og takker våre støttespillere for at de engasjerer seg i lokalmiljøet og støtter vårt arrangement:

GENERALSAMARBEIDSPARTNER

Skudenes & Aakra Sparebank

BANENAVN

- Badeva

- Rema 1000 Bygnes

- F&B Energy Treningssenter (som stiller med egen stand med konkurranser og premier på Åsebøen i helgen OG som nå har en kampanje på treningsabonnement som er verdt å sjekke ut)

- MX Sport Kopervik (stiller og med egen stand og utsalg på Åsebøen i helgen)

- Gassco

- Haugaland Kraft

GRILLTELT VED GAMLE KLUBB

- Vassbakk&Stol

I tillegg kan vi lokke med en og annen velkjent gjesteopptreden fra en kjent og populær aktør.

Møt opp på Åsebøen for en trivelig og aktiv helg, med mye idrettsglede!