Uttalelse fra Styret i Kopervik Idrettslag

Postet av Kopervik Idrettslag den 21. Jun 2023

Hei alle medlemmer av Kopervik Idrettslag,

Som de fleste nok har registrert, har vi den siste tiden hatt litt frafall på styresiden i fotballavdelingen. Dette kombinert med oppslag i H-avis i går, gjør at Styret i Kopervik Idrettslag ønsker å poengtere et par ting.

Styret, i samarbeid med gjenværende styremedlemmer og frivillige i Fotballavdelingen, har på kort sikt løsningen klar slik at aktiviteter før sommerferien (Tine Fotballskole og Sommergøy) blir avviklet som planlagt. Videre vil det den nærmeste tiden jobbes med langsiktige løsninger for å få etablert og komplettert Fotballstyret på ny. Dette er et arbeid som vil pågå fra Styret i Kopervik Idrettslag, sammen med Valgkomiteen gjennom sommeren.

Vi vil samtidig benytte anledningen til å fri til våre medlemmer og allerede aktive frivillige. Er det noen som kunne tenkt seg å bidra i Fotballstyret nå i en litt krevende tid (både på kort og på lang sikt), ta kontakt med Daglig Leder, Valgkomite eller Styret for melde din interesse.

Vi vil samtidig benytte anledningen til å takke for innsatsen på dugnaden på mandag. Godt over 120 deltakere med stort og smått var tilstede og gjorde en kjempejobb på anlegget, noe som vitner om stor dugnadsånd og stort hjerte for både klubb og vårt nye anlegg.

Det betydde mye for klubben og var fantastisk kjekt å se. Fra vårt ståsted så det ut som også dere deltakere syns det ble en trivelig ettermiddag?:-)

TAKK!