Årets Julegavetips..?

Postet av Kopervik Idrettslag den 1. Des 2022

Årets kuleste Julegavetips til personen som har "alt"? Se her!

Adventstiden er såvidt igang, men mange er nok allerede kommet langt i både planlegging og handling.

Men hva gir man til dem som har det meste? En murstein på Kopervik Idrettslag sin støttevegg kanskje?:-)

Vi har allerede solgt over 150 mursteiner, men det er fortsatt plass til flere, så vi lanserer murstein som årets beste og kuleste Julegave til den som har det meste, men og har et hjerte som banker for KIL.

Mursteinene er laget av akrylplater og henges opp på veggen på klubbhuset etterhvert som vi får inn bestillinger. Man kan velge hvilket navn som skal stå på. Dette er en pen, varig og synlig julegave, hvor man og støtter idrettslaget - vinn vinn rett og slett!

Er dette gavetipset noe for deg, kan murstein kjøpes via vipps, på vippsnr 102953, eller man kan scanne QR-koden under. Innslagsprisen er kr 499 per murstein.

Om ønskelig kan Daglig Leder besøkes på Åsebøen for veiledning og hjelp. Husk å skrive i tekstfeltet i vipps, hvilket navn man ønsker på sin murstein.

Vi i Kopervik Idrettslag vil ønske alle en fin og trivelig adventstid og håper vi ser mange av dere på Åsebøen når Juletresalget starter om en ti dagers tid:-)