Høstferie Camp Idrett & Gaming

Postet av Rune Nikolaisen den 29. Sep 2021

Velkommen til Høstferie Camp.

Idrett & Gaming

11 til 15 Oktober

Kopervik Idrettslag i samarbeid med Karmøy Kommune inviterer til Høstferie camp på Åsebøen med Idrett & Gaming.

Alder 3- 7 klasse

Pris: Gratis

Aktivitet er fra mandag til fredag fra 09:00 til 15:00 og er gratis for deltakere. Vi vil gjerne at de som får plass er med hele uken, slik at tilbud blir best mulig for alle. Hvis man skal reise vekk eller ikke kan hele uken, så opplys dette i søknad.

Vi har justert våre plasser der vi nå lager plass til 2 grupper med 15 unger på hver. Totalt da 30 unger.

Vi har delt opp gruppene i 2 med årskull:

2009-2010  en gruppe.

2011-2012-2013 en gruppe,.

Dette for at man ikke har for stort sprik i alder i grupper

Vi har venteliste på begge grupper, og henstiller at man da stiller opp på dette, slik at man ikke tar opp plasser som ikke brukes. Hvis man ikke er på plass til kl 09:15, så bortfaller plass hvis man ikke har gitt beskjed

Venteliste opprettes for de som ikke kommer med og ringes fortløpende hvis det er noen som trekker seg etter tildeling.

Våre aktivitetsledere har fått oppdatert opplæring inn mot å ta vare på deres barn.

• Førstehjelp
  • HLR
  • Livredningskurs

Det er 5 aktivitetsledere på de 30 som er på Høst ferie camp og er delt opp i 2 grupper når man gjør aktiviteter.

Vi har bare plass til 30 stk pga kapasitet på lokaler og at de som er med skal ha en fin opplevelse.

Vi starter opp på mandag kl 09:00, der vi samler alle i sal på Gamle klubbhus kl: 09:00 da med opprop og gjennomgang av dagens aktivitet.

Vi deler opp Gamle klubbhus i 2 avdelinger der man spiller i Peisestue med Playstation & Nintendo Switch.

Deltakere har da halve dagen til Gamings konkurranser & halve dagen til idrett.

I festsal har man felles aktiviteter og bespisning hvis været blir for dårlig, samt at man kjører konkurranser med Nintendo Switch

Her kan man også henge/ legge igjen utstyr /klær som man bytter på etter aktivitet.

Lurt å ta med er:

• Badeklær/handkle (Karmøyhallen)
  • sko til aktiviteter
  • Regnklær (Høst & Vestlandsk vær)

Mye idrett, Gaming og gøy gjennom uka, og uke plan settes etter vær og temperatur.

Ved aktiviteter så er det viktig at alle har det gøy og man legger inn ute aktivitet slik at man får beveget seg i løpet av dagen. Aktiviteter er lagt opp på Åsebøen Idrettspark, hvis dårlig vær så har man mulighet til å være inne på Stangeland Ungdomsskole.

I uke 41, planlegger vi tema mot: Idrett & Gaming.

Vi tilrettelegger mot deltakerne og vil bruke områder på Åsebøen & nærområder rundt, da mot:

• Idrett
  • Fotball
  • Friidrett
  • Frisbee
  • Bading (Karmøyhallen)
  • Mesternes mester

Ved Spørsmål eller annet ta kontakt med Rune Nikolaisen mobil 91 11 87 85 eller mail rune@kopervikidrettslag.no

Ikke bruk mail ved på melding, link er uthevet over