HJR Rasmussen Bygg blir ny samarbeidspartner

Postet av Kopervik Idrettslag den 25. Feb 2024

Daglig Leder i HJR Rasmussen Bygg, Tormod Ytreland og Anders Holgersen på Åsebøen Stadion.

Innimellom forberedelser til Årsmøte, markeringer til 100-årsjubileum og andre daglige aktiviteter, jobbes det også godt i kulissene på markedssiden.

Kopervik Idrettslag er glade for å kunne annonsere at vi har fått Karmøys eldste byggefirma med på laget.

HJR Rasmussen Bygg sin primære virksomhet er oppføring av eneboliger, flermannsboliger og boligblokker, samt rehabilitering og offentlige byggeoppdrag. Har kunder egen tomt så hjelper folkene hos Rasmussen deg med hele prosessen, fra tegning, søknader og bygging til ferdigstillelse. HJR Rasmussen Bygg utvikler også nøkkelferdige boliger på egne attraktive tomter over hele Haugalandet.

HJR Rasmussen Bygg skal om kort tid i gang med tre nye eneboliger på Åsebøen, rett ovenfor det gamle klubbhuset. Her kommer arkitekttegnede, nøkkelferdige eneboliger med fire soverom, to stuer, garasje og flott utsikt. Daglig Leder Tormod Ytreland sier at boligene legges ut for salg neste uke, og at bare to boliger er ledige i dette prosjektet.

HJR Rasmussen Bygg har også store planer på nabotomten til nye Stangaland Barneskole. På tomten på over 30 dekar er det planlagt en boligpark med mer enn 60 boenheter. Området er under regulering og dette er et prosjekt som vi har veldig tro på forteller Ytreland. Den sentrale beliggenhet like ved skolene, barnehager, idrettsanlegg og turområder bør være attraktiv for alle aldersgrupper avslutter han.

Vi ønsker HJR Rasmussen Bygg velkommen med på laget vårt!