Karmsund Trafikkskole forlenger partnerskap OG inviterer til Trafikalt Grunnkurs for KIL-medlemmer!!

Postet av Kopervik Idrettslag den 25. Apr 2023

Nok en samarbeidspartner forlenger avtalen med oss, og denne gang med en gylden anledning til å ta trafikalt grunnkurs for våre medlemmer som snart skal i gang med øvelseskjøring og i gang med førerkortet:-)

Trafikalt grunnkurs i MAI hos Karmsund Trafikkskole, i samarbeid med KIL 🤩

Kurset avholdes: mandag 8/5 til torsdag 11/5 fra 16.00 i Kopervik.

I samarbeid med vår sponsor Karmsund Trafikkskole arrangeres et trafikalt grunnkurs for medlemmer i KIL. Dette er en fantastisk mulighet for deg som snart skal øvelseskjøre, til å både få gjennomført trafikalt grunnkurs, samtidig som du hjelper KIL med å få inn flere sponsormidler. For hver deltaker som møter, sponser Karmsund KIL med en gitt sum😊 En må være fylt 15 år for å ta trafikalt grunnkurs, og kurset må være gjennomført før en kan øvelseskjøre. Kurset består av 4 dager med teori på ettermiddagen og 1 kveld med trafikant i mørke (mørkekjøring). Egen dato for mørkekjøring blir satt opp til høsten og du får melding med dato og tidspunkt i god tid før. Påmelding finner du på nettsiden under «kursoversikt» eller ved å trykke på lenken her Karmsund Trafikkskole.

Ved spørsmål kan du kontakte Karmsund på Messenger, eller på telefon 41360401

Ta trafikkopplæringen din hos Karmsund Trafikkskole og støtt Kopervik Idrettslag!

KIL har signert nytt samarbeid og sponsoravtale med Karmsund Trafikkskole! Nytt fra i år av er at for hvert medlem av KIL som tar trafikk opplæringen sin hos Karmsund, får Kopervik Idrettslag ytterligere sponsormidler 💚💙

Dette er en strålende mulighet for deg som skal ta førerkortet, til å få både god og tilrettelagt kjøreopplæring, samtidig som du støtter klubben din og gir KIL muligheten til å fortsette arbeidet for deg og de ulike idrettene!

Om du har spørsmål eller ønsker å komme i gang med kjøretimer, kontakt Karmsund Trafikkskole på nettsiden https://karmsund.tabs.no eller på telefon 413 60 401 😊

Du finner også Karmsund Trafikkskole på Instagram og Facebook: KarmsundTrafikkskole