Dommer Kurs

Postet av Kopervik Idrettslag den 7. Mar 2022

Vi gjør et nytt forsøk og inviterer herved til

Dommer kurs : 30 Mars kl 17:00

17:00 til 19:00 3er, 5er og 7er barnefotball.

1900 til 2000  9er fra 1900 til 2000.

Klubbdommer kan ikke være yngre enn 13 år (2009 modeller).

Husk at dem skal være dommer i 9er må ha dømt en sesong som klubbdommer, dvs at de må være fra 14 år og eldre.

Dette kurs er obligatorisk for alle våre 13 åringer, samt de 14 åringer som ikke fikk tatt dette i fjor. Kurs er obligatorisk i klubben for alle våre 13 åringer.

Det nye for året er at dette skal tas digitalt og betyr at alle deltakere må ha med egen PC/tablet. De fleste har vel egen tablet som brukes på skolen, og de må bruke sin ID fra idrettsregistrering for å komme inn på kurset.

Gå ned til Nyttige linker fra denne lenken og da ser du en lenke til Klubbdommerkurset. NFF ønsker at vi skal ta dette digitalt og man må logge seg på med egen bruker for idretten. Alle ungdommer som spiller fotball skal være registrert i dette systemet. Fint om alle tester pålogging før kurset slik at vi slipper å bruke tid på det.