Gode nyheter for KIL og Håndballavdelingen

Postet av Kopervik Idrettslag den 12. Jun 2024

Nor Offshore Rental er fra 2024 av Hovedsamarbeidspartner i KIL, med hovedfokus på håndball. Her representert ved Jostein Jansen (Sales Manager, Nor Offshore Rental) til høyre, og Anders Holgersen fra Kopervik Idrettslag.

Håndballsesong og seriespill er nylig avsluttet og årsfest er gjennomført i Håndballavdelingen i KIL. Men ingen må tro at avdelingen er gått i dvale av den grunn:-) Håndballavdelingen er i stadig vekst og utvikling. Den siste gode nyheten er at Kopervik Idrettslag har fått en ny hovedsamarbeidspartner.

Norwegian Offshore Rental er en lokalt forankret bedrift, med kontorer i Aksdal (og i Skottland). Bedriften ble startet i 2011 i Haugesund og baserer seg på utleie av utstyr til offshore, subsea og til fornybar energi industrier. Bedriften er i stadig vekst og leverer utstyr til prosjekter både innenlands og utenlands.

Norwegian Offshore Industries er opptatt av å være synlige, og å bidra til gode formål og aktiviteter lokalt. De støtter mange tiltak og foreninger, og på Karmøy har de hatt et spesielt fokus på å stimulere håndball og håndballaktivitet. Det er tilfellet også i Kopervik Idrettslag, og fra og med 2024 vil alle KIL's håndballag spille med Norwegian Offshore Rental på ryggen!:-)

Vi takker for tilliten og støtten, og det gleder oss stort å ønske Norwegian Offshore Rental velkommen på laget som Hovedsamarbeidspartner, de neste årene:-)