Velkommen til Baneåpning!

Postet av Kopervik Idrettslag den 28. Okt 2022

Endelig er det duket for fest på Åsebøen Stadion når løpebanen skal åpnes og flomlyset tennes!

Det blir gratis inngang for alle - og det blir loddtrekning blant alle i publikum mot slutten av arrangementet.

ALLE barn inviteres til å være med Gla'Grisene og springe "åpningsrunden" med startskudd 18:15.

Etterpå blir det premier fra vår hovedsamarbeidspartner Skudenes & Aakra Sparebank, og gratis pølser til alle barn!

De voksne inviteres til å heie dem frem fra tribunen, som selvsagt fortsatt er Karmøys største utendørs sittetribune under tak.

Flomlyset tennes så 18:30 før historiens første "kveldskamp" på Åsebøen stadion, når KILane tar i mot Klepp til dyst i herrenes 4. divisjon med avspark 19:00.

Før avspark vil det bli en seanse ute på matta med vår generalsponsor Skudenes & Aakra Sparebank.

I pausen vil fotballavdelingen i Kopervik IL offisielt motta bevis på at vi er sertifisert som Kvalitesklubb av NFF Rogaland.

Bli med på å lage liv og røre på Åsebøen!

KRONOLOGISK PROGRAM:

1730 - Pressekonferanse

1815 - Åpning av løpebane med Gla'Grisene
Møt opp i god tid. Starten går ved garasjen/sprintstarten, og vi løper 500 meter så vi får langsiden med tribunen to ganger

1830 - Tenning av Flomlys

1850 - Seanse med Generalsponsor Skudenes & Aakra Sparebank