Koordinering mellom fotball og håndball

Postet av Kopervik Idrettslag den 9. Sep 2022

Til alle våre medlemmer! Vi er i gang med samordning av treningstider for fotball og håndball. Vi har en felles målsetting om å få til treningstider som gir våre medlemmer mulighet for å drive med flere aktiviteter innad i KIL.

I år har vi en ekstra utfordring, i og med at fotballen enda ikke har fått overlevert de «nye» banene ved Karmøyhallen og på Åsebøen. Fotball får dermed ikke satt opp kampdatoer og deretter treningstider.

Vi ber derfor om litt ekstra tålmodighet i 3-4 uker. Det betyr at alle våre trenere og lagledere må vise ekstra fleksibilitet og forståelse for spillerne, i denne perioden.

Fotball og håndballavdelingene, vil fortsette å utvikle samarbeidet for å finne gode løsninger innad i KIL, slik at vi kan beholde flest mulig, lengst mulig.