Bli Medlem / Priser

Aktivt medlem
Som aktiv medlem i Kopervik Idrettslag har du rett til å trene innen alle idrettene klubben har å tilby.

En utøver regnes som aktiv hvis h*n deltar på mer enn 2 treninger.

Støttemedlem
Som støttemedlem bidrar du til aktivt idrettsliv for barn og voksne i byen vår.

Alle medlemmer har rett til å leie klubbhuset på Åsebøen.

Ønsker du å bli medlem, ta kontakt med daglig leder: dagligleder@kopervikidrettslag.no

Medlemskontingent

Medlemskontingenten er en viktig inntektskilde for idrettslaget.
Vi er stolte over å tilby våres utøvere tilgang til de forskjellige idretter til en veldig lav pris.

Medlemskontingent vedtatt av årsmøte for 2023:

BeskrivelseSats
Barn 0-5 årkr 100*
Barn 6-12 årkr 900**
Ungdom fra 13 år/ Juniorkr 1100**
Senior fotball/håndball/ Oldboyskr 1200*
Trim/ Orienteringkr 1100*
HC-medlemkr 450*
Trenere/Lagledere/Styremedlem/ Dommer/ Støttemedlemkr 450*
Mosjonist/baneløpkr 600***

* Administrasjonsgebyr kommer i tillegg.

** For aktive fotballspillere i alderen 8-19 år tilkommer i tillegg en treningsavgift på kr 300, vedtatt innført på Årsmøte i 2021.

*** Mosjonistmedlemskap er en ny medlemskategori for dem som ønsker å benytte fasilitetene/friidrettsarealet til individuell trening, og som ikke har andre tilknytninger, funksjoner eller verv i Kopervik Idrettslag. Vårt nye anlegg er bygget for og av våre medlemmer og vi ønsker at alle som benytter våre fasiliteter skal være medlemmer av idrettslaget.

Medlemskontingent 2023 vedtatt på Årsmøte 15. Mars 2023.

Har du ikke mottatt medlemskontingent, vennligst ta kontakt med daglig leder slik at vi får registrert deg inn i systemet og registrert at du er forsikret.

Ønsker du å si opp ditt medlemskap må vi ha en skriftlig oppsigelse. Oppsigelse kan sendes på mail til daglig leder.

Mail daglig leder: dagligleder@kopervikidrettslag.no

For å melde deg inn i idrettslaget, klikker du her.

Vi gjør oppmerksom på at barn og unge under 18 år fra familier med lav inntekt kan søke Karmøy Kommune om dekning av medlemskapet. For mer informasjon om ordningen klikk her.