Velkommen til Gla'Gris Cup 2022

Postet av Kopervik Idrettslag den 26. Aug 2022

Vi har gleden av å ønske velkommen til GLA'GRIS CUP 2022 på Åsebøen!

I samarbeid med Skudenes & Aakra Sparebank kan vi endelig ønske velkommen til den tradisjonsrike fotballfesten igjen!

Første avspark nærmer seg med stormskritt, og det skal avvikles 197 kamper mellom 128 lag, og deles ut rundt 1200 pokaler!
REGISTRERING AV LAG vil skje i sekretariatet som vil være plassert i "Gollebua" mellom tribunen og klubbhuset. Lagleder registrerer laget SENEST 15 minutter før første kamp.
KAMPOPPSETT er publisert i Profixio App og på nett. Det kan også finnes her: https://www.profixio.com/app/gla-gris-cup-2022/categories
Vi hadde ønsket å invitere dere til vårt flunkende nye Åsebøen Stadion, men her har prosjektet havnet noe bak skjema, og selve kunstgresset er ikke klart.Entreprenør Vassbakk & Stol som har stått for grunnarbeider har ryddet området CUPKLART til helga, og vi vil ivareta sikkerheten ytterligere med gjerder og øvrige tiltak der dette er nødvendig. Det vil IKKE være mulig å gå inne på løpebanen eller tribunen, og ber om at dette respekteres.
Vi har allikevel banekapasiteten samlet på ett sted, med ÅSEBØEN MINIGRESS (ved klubbhuset), ÅSEBØEN KUNSTGRESS og ALLIDRETTSPARKEN (ved Stangeland Ungdomsskole - brukes kun lørdag).
Disse vil være godt merket, med BANEKART hengende rundt på anlegget, utlevert til lagledere samt publisert på vår nettside kopervikidrettslag.no i løpet av kort tid.
LURER DERE PÅ NOE underveis har vi KAMPVERTER ute ved banene som kan hjelpe med det meste, samt massevis av dugnadere med GlaGris-skjorter som også vil være behjelpelige!Det blir KIOSK, GRILL OG KAFÉ i forbindelse med banene, og alt vil være i gangavstand.
TOALETTFASILITETER vil være i tribunebygget samt ved kaféen i klubbhuset.
PARKERING vil i hovedsak foregå ved Stangeland Ungdomsskole og Åsebøen Stadion, men også ved Røde Kors, Gravlunden og Åsebøen FUS Barnehage. Det vil være godt synlige parkeringsvakter ute i feltet fra tidlig av både lørdag og søndag. Vi ber om at man respekterer kundeparkeringen til KIWI i åpningstiden lørdag, og IKKE parkerer der om man skal på cup.

Vi henstiller også alle som har mulighet fra Kopervik Idrettslag om å ta beina eller sykkelen fatt, slik at vi har god kapasitet til våre gjestende lag!

Vi oppfordrer selvsagt til FAIR PLAY, og ber om at våre KLUBBDOMMERE møtes med gjensidig respekt.PREMIEUTDELING vil foregå utenfor klubbhuset, og lagleder vil få praktisk informasjon om dette ved registrering.
NÅ GLEDER VI OSS TIL IDRETTSGLEDE OG FOTBALLFEST PÅ ÅSEBØEN!

Gla'Grisene kommer på årets fotballfest på Åsebøen! Kommer du?