Innkalling Årsmøte 2021

Postet av Kopervik Idrettslag den 23. Feb 2021

Kopervik Idrettslag avholder ordinært årsmøte mandag 8. mars kl. 19.00 via TEAMS.

Til behandling foreligger ordinære årsmøtesaker. Siste frist for innlevering av saker som ønskes behandlet er satt til Mandag 22 Februar 2020 klokka 23.59. Innlevering av saker skjer via daglig leder på mail: dagligleder@kopervikidrettslag.no

For å ha stemmerett må en ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget minst èn måned og ha betalt medlemskontingent. Medlemmer under 15 år har møte- og forslagsrett.

Forslag til kandidater kan sendes på mail til valgkomiteen ved Rune Nikolaisen; rune@kopervikidrettslag.no

*Dokumenter til årsmøte ligger klart på Nye klubbhuset i løpet av Mandag 1 Mars 2020.

*Dere kan også motta årsmøte dokumenter per mail (send forespørsel på mail til daglig leder: dagligleder@kopervikidrettslag.no fra Mandag 1 Mars 2020.

*Pga smitteverntiltak vil årsmøte bli gjennomført via TEAMS. Vi må derfor be om at alle som ønsker å delta melder seg på innen fredag 5 Mars, send mail til dagligleder@kopervikidrettslag.no for påmelding.