Ny luke åpnet i adventskalenderen!

Postet av Kopervik Idrettslag den 9. Des 2022

O' Jul med din glede og nytt tilskudd til vårt erværdige idrettsanlegg er klar til bruk!

Adventskalenderen 2022 begynner å bli svært innholdsrik og variert. Som de fleste kanskje har lagt merke til, har vi nå ferdigstilt en helt ny treningspark mellom Åsebøen Stadion og Åsebøen Kunstgress. Parken er et nærmiljøanlegg og kan benyttes av ALLE. Store og små, unge eller gamle, medlemmer og innbyggere eller bare tilfeldig forbipasserende. Den er sågar universelt utformet.

Lars Morten Toftevåg i Treningspark1 er leverandør og designer av parken. Han har vært en nøkkelspiller i prosessen og har laget en park som er skreddersydd ift vårt behov og arealet vi hadde til disposisjon. I tillegg har vi selvsagt fått den levert i hvitt og grønt. Lars Morten brenner for både trening og breddeidrett og har vært med i prosessen hele veien fra ide og til ferdig montert park.

Som om ikke det var nok, i tillegg til en usedvanlig god økonomisk pakke og god oppfølging i byggeprosessen, har Treningspark1 signert en bedriftssamarbeidsavtale med Kopervik Idrettslag og vil få opp reklameskilter på Åsebøen Stadion. Fantastisk kjekt å få med en spennende aktør som Treningspark1 på laget. Regn med å se anlegg levert fra dem i stadig voksende omfang både lokalt og nasjonalt:-) De leverer både kvalitet, brukervennlighet og godt samarbeid fra ide til ferdige anlegg.