Nye milepæler nådd

Postet av Kopervik Idrettslag den 30. Sep 2022

Nå går det unna på Nye Åsebøen Stadion!

Etter at Karmøyhallen Kunstgress ble ferdigstilt og tatt i bruk for noen uker siden, er det nå på Åsebøen fokuset har vært.

Alt er ikke ferdig enda, men i helgen spilles det seriekamper på stadion for å få testet ut matta.

I tillegg vokser støttemuren stadig og i høyt tempo. Denne uken nådde vi en ny milepæl, og vi har nå solgt over 100 mursteiner, som allerede er blitt skrudd opp!

Dette har gått fort og utseendet er lekkert. Vi er imponerte over hvor mange som har ønsket å støtte idrettslaget og prosjektene fram mot jubileet, og har tro på at vi kan få enda flere med på laget og opp på veggen.

Om DU og ønsker å få en murstein på vår støttevegg (som forøvrig har plass til MANGE flere), er framgangsmåten enkel!

Du kan enten scanne QR-koden nederst i denne saken og betale via vipps der, du kan søke opp KIL i 100 i Vipps-appen med vippsnr 102953, ELLER du kan kontakte Daglig Leder og få oppgitt kontonr. Inngangsprisen for en murstein er kr 499,-.

Kopervik - KIL i 100. Vippskode 102953

Sola skinner på Åsebøen om dagen, og vi ønsker velkommen til de første kampene på Åsebøen Stadion i helgen, første mulighet, lørdag klokken 1500, der Senior Herrene tar imot Frøyland!