G- 19 Elite

Postet av Rune Nikolaisen den 3. Feb 2022

G19 Elite

Oppkjøringen for Juniorlaget er godt igang og vi har fått trent godt de første 6 ukene i 2022. Det er en veldig treningsvillig og dedikert gjeng som holder på å bli vant med nye trenere og omvendt. Foreløpig har det vært helt topp.

Vi er påmeldt i Skjold sin Vintercup og er kommet i gruppe med Vard Elite, Åkra og Stegaberg. Første mulighet for å se et lokaloppgjør med juniorene våre er torsdag 17/2, kl 20. Vi tar da imot Åkra IL i vintercupen. Det bør bli en tøff og intens kamp mellom to gode juniorlag.

Utenom cup/treningskamper skal vi også ha en trening/teambuildinghelg i februar der vi har et par treningsøkter, mat og litt sosialt. Alt for å være best mulig klar til seriestart 20.mars mot Vard Elite.

Gledelig er det også at vi har fått to nye tilskudd i troppen. Mats Hole og Reidar Ebne Sørvik fra Torvestad IL har trent med oss i hele januar og har nå meldt overgang. Det er vi meget fornøyd med.

Mats er en dedikert og hardtarbeidende forsvarsspiller som vi håper og tror kommer til å videreutvikle seg mye denne sesongen.

Reidar er spiss med et veldig trøkk i spillet sitt. Mye fysikk og godt presspill. Potensiell toppskårer på laget.

Tommy , Sander og Andreas