Oppstart aktivitet

Postet av Kopervik Idrettslag den 4. Jan 2022

Godt nyttår og oppstart i aktiviteter.

Som antydet i innlegg før Jul, ville vi ta en ny vurdering angående trening og aktivitet mandag 3. Januar.

Idrettslaget ønsker å legge seg på samme linje som andre klubber i kommunen og retter seg etter de kommunale retningslinjene, samt retningslinjer gitt av de enkelte særforbund. Se linker lenger ned. Inntil videre er det unge voksne, voksne og innendørsidretter som blir tyngst belagt med restriksjoner, men trening er inntil videre både mulig og lov å gjennomføre med gitte tilpasninger.

På generelt nivå er garderobebruk ikke ønskelig og det oppfordres til å trene ute i så stor grad som mulig.

Nasjonale koronatiltak iverksettes - Karmøy kommune (karmoy.kommune.no)

Oppdatert koronainfo | handball.no

Dette betyr koronarestriksjonene for din fotballaktivitet - Norges Fotballforbund

Vi gjør oppmerksom på at det skjer endringer fortløpende og at det legges ut oppdateringer med jevne/ujevne mellomrom. Ved spørsmål eller uklarheter ber vi om at hver enkelt avdeling bidrar til å oppklare disse, henvendelser bes derfor primært å bli sendt til aktuell avdeling.

Til slutt vil vi be alle om å vise hensyn, bruke sunn fornuft, overholde gitte retningslinjer, samt bidra til så god og så mye aktivitet som mulig.  Lykke til og stå på!:-)