Nøkkelspillere forlenger

Postet av Rune Nikolaisen den 14. Nov 2021

Nøkkelspillere forlenger
Etter dagens 4-0 seier mot Skjold topper «KILane» tabellen, og de gode nyhetene stopper ikke der. Knut Lundberg har de siste ukene hatt møte med forskjellige spillere, og planleggingen for neste sesong er allerede i gang. Vi er veldig fornøyde med å presentere 3 viktige brikker som er på plass:

Sondre er målgarantisten på laget, siden seriedebuten hvor han scoret hattrick har han ikke sett seg tilbake. Med gode løp og avslutningsferdigheter har det blitt 11 mål på 11 kamper som høyrekant.

Wilson har hatt sin beste sesong så langt på seniornivå, og er veldig viktig både i den defensive og offensive delen av spillet. Han har en motor som få kan matche, og leverer flere målpoeng enn tidligere.

Andreas spiller sin første sesong som fast på laget, og hvilken sesong han har hatt. Det er nærmest umulig å ta fra han ballen, og han strør rundt seg med gode pasninger.

Dette viser at spillerne trives godt i klubben, og har tro på prosjektet til Tore.

En fantastisk lørdag for de som er glade i Kopervik Idrettslag