Sesong avslutning Barnefotball 2021

Postet av Rune Nikolaisen den 12. Nov 2021

Hei alle sammen!

Fotballstyret har gleden av å inviterer alle trenere, foresatte og spillere i KIL sin barnefotball, til fotballavslutning. Vi har hatt det tøft de siste 2 årene og har vi lyst å avslutte denne sesongen med fotballglede, samhold og positivitet. Kopervik idrettslag er et idrettslag som vil ha alle i fokus, inkludering og likhet. Vi i idrettslaget er der alle for samme grunner, fotballglede og igjen fotballglede.

Våres barn er viktige og derfor skal vi ta denne dagen fra og feire de! Vi håper at alle kan komme!

Søndag 14. November kl. 13:00, møtes vi på stadion til premieutdeling. Det vil bli medalje, diplom, pølse og drikke til alle lagene 8-12år. Vi må kle oss etter været.

Lagledere/trenere kan møte bak tribunebygget kl:12.30. Her vil dere få nødvendig info, før dere 12.45 samler laget bak tribunebygget før innmarsj på stadion. Vibeke Svendsen og Agnes Synnøve Gjertsen vil møte dere der, med mer info og organisering.

Innmarsjen starter med j8 og g8, vi fortsetter helt opp til j12 og g12. Dame og herrelaget vil bidra med utdeling til barna, samt kiosk i gollebua, kanskje kommer gladgrisene?

Spillere stiller i KIL drakt. De som har og ønsker av lagledere oppfordres også til å stille i KIL klær. Tilfelle noen ikke har drakt, da kan dere kontakte meg Kristin Lind og vi fikser det.

Vi vil ha speaker som roper opp alle spillerne ved utdeling. Det er derfor viktig, at lagleder/trener, ved oppmøte kl:12.30, leverer spillerliste til speaker, som står øverst på tribunen. Spillerlisten må tas bilde av e.l av lagleder, ettersom laget etterpå må stilles opp i navnerekkefølgen på listen. På banen kommer det til å stå A-lag dame/A-lag herre å dele ut medalje og diplom med hjelp av lagleder/trener.

Etter utdelingen vil j12 spille 15min kamp for oss, etterfylt av g12 kamp.

Avslutningsvis vil speaker og lagledere, hjelpe alle spillerne til å forme et stort hjerte på banen. Det vil være drone tilstede under hele arrangementet og det er viktig å opplyse foresatte, om at avstandsbilder vil kunne bli brukt av KIL i ettertid. Hjertet blir formet av kjegler, så at det blir lettere å vite hvor vi skal stå. De som ikke vil være med på bilde kan stå og se på i mens.

Det forventes at Lagledere oppretter arrangement i spond. Understreker at drone vil være til stede og oppmøte for spillerne er kl:12.45. At de møter i KIL drakt. I tillegg må laglederne skrive spillernes navn på diplomer. Diplomene oppbevares hos daglig leder og må være påskrevet innen 5. november.

Hvis det er noen spørsmål eller mer informasjon dere trenger, gjerne send meg mail på kristin.lind@kopervikidrettslag.no eller ring meg på tlf. 98895746. Ta dere tid å informere videre til alle fortest mulig.

Vi gleder oss til å se dere alle sammen.

HEIA KIL!

Mvh Kristin Lind