Trener Forum 27 September

Postet av Rune Nikolaisen den 28. Sep 2021

Da er årets andre trenerforum gjennomført med stil.

Meget bra oppmøte i går, mange engasjerte trenere som klubben setter stor pris på:-)

Sportsplan, treningsarbeidet. og  hospitering i klubben var tema som ble godt gjennomgått  inn mot sportsplan og kjøreregler. Gode innspill og diskusjoner i og under gjennomgang.

Det blir spennende, når vi skal evaluere sesongen, grønn tråd og vår egen sportsplan i slutten av November!

FKH med Espen Elvemo, hadde en fin presentasjon om hvordan de jobber i toppklubb, med tanke på uttak, treningsmengden, treningsinnhold og målsetting. Det ble en konstruktiv og fin diskusjon om vår grønne tråd kontra FKH DNA, og hvordan en FKH spiller skal "se ut".

Keeper økt / isolert keepertrening er et savn i klubben, noe som vi skal prioritere framover. det har stått i "planen", men det hjelper ingen at det står bare på papiret, her må vi bli enda bedre, og det skal vi!

Vi ser frem til neste og siste trenermøte, med interessante gjester:-)